Akcesoria
W skład akcesoriów do systemów przeładunkowych wchodzą:
- naprowadzacze najazdowe
- odboje stałe
- odboje ruchome
- słupki stalowe
- kliny
Spis produktów
Naprowadzacz stalowy AMTR-N ŁAMANY ma długość około 2000 mm i łamany jest pod kątem 15 stopni. Rama stanowiąca jego szkielet i stopy wykonane są z okrągłych profili
stalowych o średnicy 160 mm. Całość przytwierdzona jest do podkładek kwadratowych
lub prostokątnych wykonanych z blachy płaskiej.
Naprowadzacz stalowy AMTR-N PROSTY ma długość około 1840 mm. Rama stanowiąca jego szkielet i stopy wykonane są z okrągłych profili stalowych o średnicy 160 mm. Całość przytwierdzona jest do podkładek kwadratowych
wykonanych z blachy płaskiej.
Odbój o standardowych wymiarach i sprężystej konstrukcji, która zapewnia ochronę podczas dokowania pojazdu. Konstrukcja zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas dokowania pojazdu.
Odbój JUMBO-PRO z podstawą stalową mocowany jest przy pomocy kotw stalowych poprzez blachę podstawy. Tego typu montaż zwiększa siłę mocowania odboju i jego wytrzymałość.
W tej opcji czołowa blacha osłonowa zabezpiecza gumę odboju przed zużyciem mechanicznym, wydłużając jego żywotność.
Odbój ruchomy JUMBO II wykonany jest z gumy o zwiększonej wytrzymałości
oraz podstawy stalowej zawierającej elementy odpowiadające za ruch w pionie. Odbój wyposażony jest w ruchomy mechanizm, dzięki któremu guma dopasowuje się do poziomu pojazdu podczas załadunku/rozładunku.
Ten typ odboju został zaprojektowany, aby przejmować duże siły wytworzone podczas dokowania pojazdu. Zastosowana w odboju blacha czołowa o grubości 10 mm i podstawie 8 mm zapewnia skuteczną ochronę przed uderzeniami oraz uszkodzeniami. Cała konstrukcja odboju została ocynkowana ogniowo.
Model o średnicy 134 mm i grubości ścianki 4 mm. Jest odpowiednim rozwiązaniem przy zastosowaniu samochodów panelowych. Ten rodzaj słupka
sprawdza się w pobliżu chodników oraz otworów przy rampach czy bramach.
Model o średnicy 134 mm i grubości ścianki 4 mm. Jest odpowiednim rozwiązaniem przy zastosowaniu samochodów panelowych. Ten rodzaj słupka
sprawdza się w pobliżu chodników oraz otworów przy rampach czy bramach.
Model o średnicy 134 mm i grubości ścianki 4 mm. Jest odpowiednim rozwiązaniem przy zastosowaniu samochodów panelowych. Ten rodzaj słupka
sprawdza się w pobliżu chodników oraz otworów przy rampach czy bramach.
Standardowe stopy odbojnicy mają grubość 8 mm. Odbojnica liniowa stosowana jest w celu ochrony ścian i ciągów komunikacyjnych w magazynach oraz parkingach podziemnych.
Standardowe stopy barierki przemysłowej mają grubość 8 mm. Barierka stosowana jest
w celu ochrony ścian i ciągów komunikacyjnych wszędzie tam, gdzie odbojnica jest niewystarczająca, między innymi w magazynach oraz parkingach podziemnych.
Podstawową funkcją klinów zabezpieczających jest ochrona załadunku i rozładunku samochodu poprzez umieszczenie ich pod kołami pojazdu.
Naprowadzacze najazdowe
Naprowadzacze są dodatkowym elementem wyposażenia systemu przeładunkowego umożliwiającym precyzyjne ustawienie pojazdu względem doku przeładunkowego. Pozwala to na zoptymalizowanie procesu przeładunku oraz uniknięcie przypadkowych uszkodzeń konstrukcji systemu przeładunkowego.
Charakterystyka:
- niezwykle ważny we właściwym funkcjonowaniu naprowadzaczy jest montaż,
- naprowadzacz musi być umocowany w podłożu w sposób trwały poprzez wylanie fundamentów pod jego stopy,
- mocowanie odbywa się za pomocą kotw pierścieniowych znajdujących się w zestawie montażowym.
Dostępne naprowadzacze najazdowe:
- naprowadzacz najazdowy AMTR-N łamany
- naprowadzacz najazdowy AMTR-N prosty
Odboje stałe
Podstawową funkcją odbojów jest ochrona i zabezpieczenie systemu przeładunkowego przed bezpośrednim kontaktem z dokującym pojazdem. Dzięki ergonomicznej konstrukcji odboje przechwytują obciążenie podczas procesu dokowania, zapewniając bezpieczną odległość między obiektem a zbliżającym się pojazdem, eliminując możliwość powstania uszkodzeń.
Dostępne odboje stałe:
- Odbój JUMBO standardowy
- Odbój JUMBO-PRO
- Odbój JUMBO-PRO z podstawą stalową i wzmocnieniem czołowym
Odboje ruchome
Podstawową funkcją odbojów jest ochrona i zabezpieczenie systemu przeładunkowego przed bezpośrednim kontaktem z dokującym pojazdem. Dzięki ergonomicznej konstrukcji odboje przechwytują obciążenie podczas procesu dokowania, zapewniając bezpieczną odległość między obiektem a zbliżającym się pojazdem, eliminując możliwość powstania uszkodzeń.
Dostępne odboje ruchome:
- Odbój JUMBO II
- Odbój pancerny
Słupki stalowe
Podstawową funkcją wytrzymałych słupków zabezpieczających jest ochrona stref załadunku i rozładunku, drzwi, ścian oraz wszystkiego co znajduje się w ich pobliżu. Nadają się do dużych obciążeń i ochrony obszarów roboczych.
Charakterystyka:
- standardowo są ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 1023,
- opcjonalnie mogą być lakierowane w dwa czarne paski o szerokości 100 mm,
- wszystkie słupki wyposażone są w zestaw montażowy.
Dostępne słupki stalowe:
- Słupek AMTR-S M1
- Słupek AMTR-S M2
- Słupek AMTR-S M3
- Odbojnica liniowa AMTR-O1
- Barierka przemysłowa AMTR-B1
Kliny
Podstawową funkcją klinów zabezpieczających jest ochrona załadunku i rozładunku samochodu poprzez umieszczenie ich pod kołami pojazdu. Kliny są niezwykle trwałe i wyposażone w czujnik do wykrywania koła pojazdu ciężarowego po umieszczeniu klina.
Dostępne kliny:
- Klin AMTR-K
Pliki do pobrania
Nazwa pliku | Data | Rozmiar |
---|---|---|
Naprowadzacze.pdf | 14,035.84 KB | |
odboje.pdf | 3,412.18 KB | |
Slupki-stalowe.pdf | 3,191.04 KB |