facebook

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U jest przeznaczone do doszczelnienia naczepy samochodu ciężarowego na stanowisku załadunkowym. Dzięki integracji z rampą przeładunkową nie ma konieczności zastosowania dodatkowych elementów chroniących przeładowywane towary. Podstawowym zadaniem uszczelnienia jest ograniczenie wpływu niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie. Model AMTR-PRO posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P

Uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P jest najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Konstrukcja poduszek jest zaprojektowana na kształt harmonijki, dzięki czemu tworzy się optymalne uszczelnienie. Dlatego ten rodzaj uszczelnień jest szczególnie polecany przy znacznych różnicach temperatur wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Spis produktów

Charakterystyka AMTR-U

  • czołowe plandeki (górna i boczne) wykonane są z trójwarstwowego tworzywa PVC o grubości 3mm, odpornego na warunki atmosferyczne oraz urazy mechaniczne,
  • konstrukcja nośna uszczelnienia złożona jest z dwóch ram połączonych ze sobą przegubowo za pomocą czterech ramion i płaszcza,
  • konstrukcja nośna wykonana jest z lekkich profilów stalowych ocynkowanych ogniowo,
  • obrzeża uszczelnienia zabezpieczone są profilem aluminiowym,
  • całość zabezpieczona skośny dach, który unosi się pod wpływam nacisku od czoła,
  • uszczelnienie oznakowane jest ostrzegawczo żółtym kolorem na czołowych plandekach.

Uszczelnienie bramowe:

Uszczelnienie bramowe jest to wisząca konstrukcja stalowa ocynkowana, obudowana tkaniną. Elementy doszczelniające. Mają grubość ok.3 mm, wzmocnione są dodatkowo kilkoma warstwami włókna poliestrowego i obustronnie pokryte PVC.

STANDARDOWE PARAMETRY TECHNICZNE

ZastosowanieSystemy przeładunkowe
Wysokość3400 mm
Szerokość3400 mm
Głębokość600 mm
Fartuch górny975 - 1000 mm
Fartuch boczny600 - 675 mm
Standardowe koloryCzarny

Charakterystyka AMTR-P

  • uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P wykonane jest z trwałych i odpornych na czynniki atmosferyczne komponentów:
  • poduszki wykonane są z przeplotu poliestrowego dwustronnie pokrytego PVC,
  • elastyczne i niezwykle stabilne paski ochronne, wykonane z 3500 gr/m2 dwuwarstwowego przeplotu poliestrowego,
  • uszczelnienie obustronnie pokryta jest odporną na ścieranie, antystatyczną, twardą powłoką PVC,
  • front uszczelnienia wykonany jest ze stali ocynkowanej, wykończonej powłoką syntetyczną w szarym kolorze (RAL….)
  • profile wzmacniające wykonane są z anodowanego aluminium,
  • uszczelnienie wyposażone jest w ocynkowane na gorąco konsole zapewniające pełne bezpieczeństwo.

Sterowanie
Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem.

Napęd
Górna poduszka uszczelnienia jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem.

STANDARDOWE PARAMETRY TECHNICZNE

ZastosowanieSystemy przeładunkowe
Wysokość3700 mm
Szerokość3500 mm
Głębokość konstrukcji800 mm
Wysokość montażowa4700 mm
Materiał poduszek670 gr/m2
Boczna szerokość poduszek (nadmuchanych)600 mm
Wysokość poduszki górnej (nadmuchanej)1000 mm
Czas nadmuchiwaniaok.30 sekund
Czas wypuszczania powietrzaok.40 sekund

Napęd

Maksymalna wysokość610m3/h
Maksymalne sprężenie500 Pa
Głośność70 dB
Typ silnikaR2E 160-AY 47-01
Moc pobierana240 W 50 Hz
Prędkość obrotowa2100 [1/min]
Napięcie zasilania230 V
Masa4 kg

Pliki do pobrania

Nazwa plikuDataRozmiar
Uszczelnienia-AMTR.pdf7,477.45 KB
Uszczelnienie-pneumatyczne.pdf10,646.12 KB