Uszczelnienia
Uszczelnienie standardowe AMTR-U
Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U jest przeznaczone do doszczelnienia naczepy samochodu ciężarowego na stanowisku załadunkowym. Dzięki integracji z rampą przeładunkową nie ma konieczności zastosowania dodatkowych elementów chroniących przeładowywane towary. Podstawowym zadaniem uszczelnienia jest ograniczenie wpływu niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie. Model AMTR-PRO posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
Uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P
Uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P jest najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych. Konstrukcja poduszek jest zaprojektowana na kształt harmonijki, dzięki czemu tworzy się optymalne uszczelnienie. Dlatego ten rodzaj uszczelnień jest szczególnie polecany przy znacznych różnicach temperatur wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia, na przykład w klimatyzowanych lub chłodzonych powierzchniach magazynowych. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.
Spis produktów
Przeznaczone jest do doszczelnienia naczepy samochodu ciężarowego na stanowisku załadunkowym.
Jest najskuteczniejszym i najtrwalszym z wszystkich rodzajów uszczelnień systemów przeładunkowych.
Charakterystyka AMTR-U
- czołowe plandeki (górna i boczne) wykonane są z trójwarstwowego tworzywa PVC o grubości 3mm, odpornego na warunki atmosferyczne oraz urazy mechaniczne,
- konstrukcja nośna uszczelnienia złożona jest z dwóch ram połączonych ze sobą przegubowo za pomocą czterech ramion i płaszcza,
- konstrukcja nośna wykonana jest z lekkich profilów stalowych ocynkowanych ogniowo,
- obrzeża uszczelnienia zabezpieczone są profilem aluminiowym,
- całość zabezpieczona skośny dach, który unosi się pod wpływam nacisku od czoła,
- uszczelnienie oznakowane jest ostrzegawczo żółtym kolorem na czołowych plandekach.
Uszczelnienie bramowe:
Uszczelnienie bramowe jest to wisząca konstrukcja stalowa ocynkowana, obudowana tkaniną. Elementy doszczelniające. Mają grubość ok.3 mm, wzmocnione są dodatkowo kilkoma warstwami włókna poliestrowego i obustronnie pokryte PVC.
STANDARDOWE PARAMETRY TECHNICZNE
Zastosowanie | Systemy przeładunkowe |
Wysokość | 3400 mm |
Szerokość | 3400 mm |
Głębokość | 600 mm |
Fartuch górny | 975 - 1000 mm |
Fartuch boczny | 600 - 675 mm |
Standardowe kolory | Czarny |
Charakterystyka AMTR-P
- uszczelnienie pneumatyczne AMTR-P wykonane jest z trwałych i odpornych na czynniki atmosferyczne komponentów:
- poduszki wykonane są z przeplotu poliestrowego dwustronnie pokrytego PVC,
- elastyczne i niezwykle stabilne paski ochronne, wykonane z 3500 gr/m2 dwuwarstwowego przeplotu poliestrowego,
- uszczelnienie obustronnie pokryta jest odporną na ścieranie, antystatyczną, twardą powłoką PVC,
- front uszczelnienia wykonany jest ze stali ocynkowanej, wykończonej powłoką syntetyczną w szarym kolorze (RAL….)
- profile wzmacniające wykonane są z anodowanego aluminium,
- uszczelnienie wyposażone jest w ocynkowane na gorąco konsole zapewniające pełne bezpieczeństwo.
Sterowanie
Za pomocą jednego przycisku obsługiwane są oba silniki, w które wyposażone jest uszczelnienie – rurowy i dmuchany. Podczas dokowania ciężarówki do rozładunku oba silniki w ciągu 30 sekund uszczelniają przestrzeń pomiędzy otwartą bramą a pojazdem.
Napęd
Górna poduszka uszczelnienia jest wysuwana poprzez wałek silnika rurowego. Podczas rozszerzania silnik dmuchawy gwarantuje, że poduszki są wypełnione powietrzem.
STANDARDOWE PARAMETRY TECHNICZNE
Zastosowanie | Systemy przeładunkowe |
Wysokość | 3700 mm |
Szerokość | 3500 mm |
Głębokość konstrukcji | 800 mm |
Wysokość montażowa | 4700 mm |
Materiał poduszek | 670 gr/m2 |
Boczna szerokość poduszek (nadmuchanych) | 600 mm |
Wysokość poduszki górnej (nadmuchanej) | 1000 mm |
Czas nadmuchiwania | ok.30 sekund |
Czas wypuszczania powietrza | ok.40 sekund |
Napęd
Maksymalna wysokość | 610m3/h |
Maksymalne sprężenie | 500 Pa |
Głośność | 70 dB |
Typ silnika | R2E 160-AY 47-01 |
Moc pobierana | 240 W 50 Hz |
Prędkość obrotowa | 2100 [1/min] |
Napięcie zasilania | 230 V |
Masa | 4 kg |
Pliki do pobrania
Nazwa pliku | Data | Rozmiar |
---|---|---|
Uszczelnienia-AMTR.pdf | 7,477.45 KB | |
Uszczelnienie-pneumatyczne.pdf | 10,646.12 KB |